wtorek, 26 maja 2009

Emma Watson


Na oficjalnej stronie Emmy Watson, wcielającej się w rolę Hermiony Granger, w dziale e.m.s pojawiła się nowa wiadomość od aktorki. Mówi tam m.in o tym, że spędziła miły czas w Walii oraz wspomina, że czas nagrywania ostatniej części HP mija jej bardzo szybko. Można przeczytać ją tu Pozwoliłam sobie przetłumaczyć dla Was tę notkę.Cześć,właśnie wróciłam z bardzo miłego tygodniowego pobytu w Walii. Pembrokeshire jest bardzo piękne. Była to bardzo miła odmiana od studia (nagrań) i pogoda była fantastyczna. Myślę, że nawet się opaliłam! W tym tygodniu kręcimy ujęcia nocą, więc starałam się wstawać w ten weekend późno, aby sobie na to pozwolić... Zdałam sobie sprawę, że za 2 tygodnie będę w połowie okresu nagrywania mojej roli do HPiIŚ. Nie mogę uwierzyć jak szybko teraz ten czas leci, a już jesteśmy na końcu. Myślę, że może muszę zacząć prosić ludzi o podpisywanie dla mnie książek o HP... Nigdy nikogo jeszcze nie prosiłam o autograf, a może, jeśli nie spróbuję, będę tego w przyszłości żałować!Mam nadzieję, że dobrze się macie, gdziekolwiek przebywacie.Em xW sieci pojawiły się też zdjęcia aktorki podczas gdy opuszcza restaurację wraz z koleżanką klik. Zapewne większości z Was nie ujdzie uwadze mała wpadka Emmy z bluzeczką... Ach, ci paparazzi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz